OZONATOR ~ Mój sposób na zdrową żywność i nie tylko!

W dzisiejszym świecie nic nie jest takie jak dawniej, a szczególnie jedzenie...

    Dlatego ja kupuję tylko produkty, których skład jest prosty i nie zawiera żadnych sztucznych składników. Szukałam też sposobu na oczyszczanie owoców, warzyw, kasz, ryb, mięsa z tej całej gamy chemicznych składników, nieczystości, którymi są faszerowane w celu przedłużenia świeżości, itd. Wcześniej płukałam owoce i warzywa np. w sodzie oczyszczonej. Teraz odkryłam ozonator. A cóż to takiego jest? Urządzenie to, wytwarza ozon, który  utlenia metale, likwiduje pestycydy, hormony, antybiotyki, niszczy bakterie, wirusy, grzyby i pleśnie.

A woda? Woda w kilka minut jest wolna od chloru, metali, glifosatu, bakterii i innych szkodliwych substancji. Taka woda jest o niebo smaczniejsza od tej, którą piłam do tej pory. A zrobienie jej w większej ilości, zajmuje zaledwie kilka minut . Można ją zagotować i zrobić sobie na niej kawę, herbatę, czy ugotować zupę. Ale też można stosować jako bakteriobójczy tonik do twarzy. ( Jak ja ozonuję wodę: https://www.youtube.com/watch?v=FeXd5P2I1bM )

OZONOWANIE WODY

    Ozonowanie kaszy jaglanej to był dla mnie szok - ogrom brudnej piany, co wskazywało na olbrzymią ilość zanieczyszczeń. 

OZONOWANIE KASZY JAGLANEJ

    Nie wyobrażam sobie też nie dezynfekować mięsa, które kupujemy w sklepach. Ozon usuwa z niego azotyny, azotany, hormony, antybiotyki, które są dodawane podczas hodowli, a potem w celu przedłużenia trwałości przechowywanego w sklepie mięsa.


OZONOWANIE MIĘSA (NP. PERLICZKI)

Ozonowanie warzyw i owoców też jest jak najbardziej wskazane.


OZONOWANIE WARZYW I OWOCÓW

    Można też ozonować pomieszczenia. Jednak tu ważna uwaga - podczas ozonowania pomieszczeń nie wolno nikomu (ludziom i zwierzętom) przebywać wewnątrz. Trzeba też na czas ozonowania wynieść rośliny, i np. alkohol).

    Ozonator ma wiele zastosowań. Kolejne z nich to możliwość ozonowania ubrań, odzieży, pościeli, kołder, poduszek, maskotek, maseczek, itd. Jeśli np. delikatnych materiałów nie możemy prać w wysokiej temperaturze, to tu z  pomocą w likwidacji roztoczy, bakterii, i innych patogenów przychodzi metoda ozonowania (oczywiście wtedy ozonujemy na sucho:) Możemy ozonować również szafy, klimatyzację w samochodzie.

Ozonowanie to najbardziej skuteczny i prosty z możliwych sposobów dezynfekcji, bez skutków ubocznych. Nie chcę tu przytaczać naukowych wywodów, bo nie o to tu chodzi. Materiałów w internecie jest na ten temat mnóstwo. Ja chcę tylko Was zachęcić do zapoznania się głębiej z tematem, bo myślę, że warto. Tym, którzy trafią na mój blog, chciałam zasygnalizowac, że odkryłam tani i niezwykle skuteczny sposób, by żyć (jeść) zdrowiej    

    A teraz trochę o tym, na co ja zwracałam uwagę podczas kupna mojego pierwszego ozonatora. Poczytałam, pogooglowałam, i już wiedziałam, że chcę taki z funkcją jonizatora. 

    A cóż to znowu ten jonizator? Jest to urządzenie, które jonizuje powietrze, tzn. wytwarza jony ujemne, które mają ważne prozdrowotne właściwości. Wdychając je, pozbywamy się stanów zapalnych w organizmie. Oprócz tego, jonizacja powietrza usuwa brzydkie zapachy w pomieszczeniach, niszczy wirusy, bakterie, roztocza, pleśnie i inne patogeny. Może być wybawieniem dla alergików. Jonizatory wytwarzają tak małą ilość ozonu, że nie jest szkodliwe przebywanie w jego sąsiedztwie. Zjawisko jonizacji następuje np. po burzy - wtedy to zazwyczaj od razu czujemy się lepiej, to właśnie za sprawą ogromnej ilości tych jonów ujemnych w powietrzu. Takie zjonizowane powietrze działa antystresowo i regenerująco na organizm.

    Nie będę polecała tutaj Wam ozonatorów, jest ich bardzo dużo na rynku, są sterowane ręcznie lub elektronicznie, mogą mieć dodatkowo funkcję jonizatora (te są droższe - ja taki mam). Wybór należy do Was. Zanim jednak kupicie, poczytajcie o odpowiednich parametrach (wydajność, itd. ), które wpłyną na wasze zadowolenie z produktu. Ja znalazłam z dodatkowymi gratisami: zapasowymi rurkami oraz jonizatorem zakończonym USB (do komputera) w gratisie (warto więc trochę poszukać).

PS. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i przeczytanie artykułu 💙

Komentarze

Popularne posty